پیام تبریک پیام تبریک مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان بمناسبت سالروز آزادی خرمشهر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ، در پیام تبریک مدیرکل آمده است:
«سوم خرداد یک حماسه ملی است»
حماسه حضور مردم در جشن فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردمی در همه صحنهها است. تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هریک به عنوان تابلوی افتخار ثبت شده است. دراین میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به شمار می آید که با مدد الهی و با صلابت، فداکاری و ایثار فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به پیروزی رسید. سالگرد حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور سالهای دفاع مقدس و روزهای غریب اتکای مظلومانه آسمانی ترین انسانهایی که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت های معنوی دفاع از شرف و ارزش های مقدس این خاک پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازی ماندگار، پیوند خوردند. بی تردید عملیات پیروزمند بیتالمقدس و آزادی خرمشهر در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱، وضعیت نوینی در صحنه سیاسی- نظامی جنگ تحمیلی ۸ ساله و تحولات آینده خاورمیانه رقم زد. سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود.
اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و بویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات روزافزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

نظر شما :