بندرلنگه / تجلیل از فرزندان ایثارگر و شهدای اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه

۰۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۴ کد : ۶۲۰۷۵ اخبار شهرستان
تعداد بازدید:۳
بندرلنگه / تجلیل از فرزندان ایثارگر و شهدای اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از تجلیل از فرزندان ایثارگر و شهدای اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ حمید حسین پور گفت:به مناسبت سالروز حماسه غرور آفرین فتح خرمشهر با حضور همکاران از کارمندان ایثارگر اداره شهرستان تجلیل شد.

حسین پور در این مراسم ضمن گرامیداشت ۳خرداد و فتح خرمشهر گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران از افتخارآوران کشورمان ایران اسلامی هستند که باید همواره یاد و خاطره‌ دفاع رزمندگان در ۸سال دفاع مقدس جاودانه بماند. در پایان با اهداء لوح تقدیر و هدیه از کارمندان ایثارگر تجلیل شد.

کلیدواژه‌ها: بندرلنگه / تجلیل از فرزندان ایثارگر و شهدای اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه


نظر شما :