تجهیز پایگاه اطفاء حریق در محل دهیاری شمیل شهرستان بندرعباس
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ روح الله وفاکیش افزود: اقدام سریع در خاموش کردن حریق احتمالی در جنگلها و مراتع منطقه فوق و روستاهای همجوار به کمک همیاران طبیعت وجوامع محلی از مهمترین اهداف تجهیز پایگاه اطفاء حریق در ساختماندهیاری شمیل است .
وی گفت: آتش سوزی در جنگلها و مراتع یکی از مخرب ترین حوادث است و در اثر آتش سوزی سالیانه خیلی از جنگلها و مراتع که ارزش اقتصادی بسیار بالایی دارند متاسفانه از بین می روند.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس گفت: نقاطی در سطح شهرستان در صورت عدم کنترل مستعد حریق گسترده و خسارات زیادی در اراضی ملی هستند که باید امکانات اطفاء حریق ارتقا یابد .

نظر شما :