توقف عملیات برداشت غیرمجاز در بندرلنگه

۰۸ آذر ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۸ کد : ۶۹۱۰۷ اخبار شهرستان
تعداد بازدید:۴
توقف عملیات برداشت غیرمجاز در بندرلنگه
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از توقف عملیات برداشت غیرمجاز در منطقه نخل جمال بخش شیبکوه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ،حمید حسین پور گفت : این اقدام در چارچوب تبصره ذیل ماده ۵۵قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع که یکی از مهم ترین وظایف سازمانی یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان می باشد ، با حضور بموقع نیروهای یگان حفاظت در روستای نخل جمال بخش شیبکوه از برداشت غیر مجاز در منطقه جلوگیری شد.

حمید حسین پور افزود: در امر حفاظت به کمک شوراها و دهیاران و هم چنین مردم نیازمندیم و تلفن رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹هر روز پاسخگوی مردم و مسئولان در جهت ارائه گزارشات و انتقادات و پیشنهادات می باشد.

 

کلیدواژه‌ها: توقف عملیات برداشت غیرمجاز در بندرلنگه


نظر شما :