جلسه هم اندیشی رئیس اداره منابع طبیعی جاسک و رئیس اداره راه و شهرسازی این شهرستان

۰۲ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۳ کد : ۷۶۶۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۴
جلسه هم اندیشی رئیس اداره منابع طبیعی جاسک و رئیس اداره راه و شهرسازی این شهرستان
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جاسک از برگزاری جلسه هم اندیشی با رئیس اداره راه و شهرسازی این شهرستان خبر داد.
 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جاسک از برگزاری جلسه  هم اندیشی با رئیس اداره راه و شهرسازی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ اسلام بهرامی گفت : با حضور رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جاسک جلسه هم اندیشی در خصوص حفاظت از اراضی ملی حریم شهر ، تحویل و تحول اراضی حریم شهر مطابق ضوابط موجود  و رفع موانع و مشکلات در محل دفتر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان برگزار گردید.

بهرامی افزود : حفاظت از اراضی ملی عزم همه جانبه مردم و مسئولین را می طلبد و گشت های مشترک یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری به همراه یگان حفاظت راه و شهرسازی و تعامل دوسویه موجب حفاظت از اراضی ملی و انفال می گردد.


نظر شما :