شرکت تعاونی های منابع طبیعی بندرلنگه عضو اتحادیه تعاونی شدند
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه از عضویت شرکت تعاونی های منابع طبیعی شهرستان بندرلنگه در اتحادیه تعاونی خبر داد.
سیامک آرمان گفت : یک اتحادیه میتواند وسیلهای مناسب در انعکاس مسائل و مشکلات عمومی تعاونی به مجامع تصمیمگیری و برنامهریزی باشد . همچنین اتحادیه میتواند در راستای توسعه و گسترش کمی و کیفی تعاونیها و همکاری مستقر و دائمی آنها با یکدیگر و به منظور انسجام دادن به فعالیتهای تعاونیها به عنوان یک هماهنگ کننده و رابط و پل ارتباطی میان تعاونیها و مسئولین ذیربط و سایر نهادهای مرتبط با آن و حمایتهای فنی، مالی، خدماتی و حقوقی ایفاء نقش نماید.
آرمان با اشاره به توانمندی شرکتهای تعاونی در امور مرتبط با مرتع، جنگل و منابع طبیعی و آبخیزداری افزود: با بهرهگیری از توانمندیهای آنها در زمینه حفاظت از انفال و بهرهبرداری اصولی و منطقی از منابع موجود میتوان گامهای بسیار موثری در صیانت از منابع طبیعی و ایجاد اشتغال برداشت.
وی گفت: در حال حاضر 7 شرکت تعاونی در شهرستان بندرلنگه وجود دارد که با سازماندهی و ایجاد تشکیلاتی که بنا بر سیاستهای کلان سازمانی داریم، این تشکلها در قالب تعاونیهای منابع طبیعی و آبخیزداری منسجم شده و همسو با اهداف سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور در توسعه، احیا و مدیریت منابع طبیعی به عنوان بازوان توانمند و همیاران ارزشمند ادارهکل منابع طبیعی و آبخیزداری فعال خواهند شد.

نظر شما :