از جنگلبان نمونه هرمزگانی تجلیل شد
در مراسم سومین جشنواره روز ملی جنگلبان ،از جنگلبان نمونه هرمزگانی به پاس خدمات و فعالیتهای شایسته در حفاظت از منابع طبیعی تجلیل شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان ؛ سید محمد هاشمی فعالیت خود را در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی از سال 82 در اداره یگان حفاظت شهرستان بندرعباس آغاز کرد و هم اکنون رییس یگان منابع طبیعی شهرستان بندرعباس است.
بر اساس این گزارش، علاوه بر جنگلبانان نمونه کشوری، از خانواده جاننثاران منابعطبیعی که در حادثه آتشسوزی جنگلهای مریوان در سال گذشته جان خود را از دست دادند و همچنین از یاریگران و توسعهدهندگان پویش ملی "من هم یک جنگلبانم" نیز تقدیر شد و به حامیان جشنواره، پیراهن منقش به امضای جنگلبانان نمونه تقدیم شد.
لازم به ذکر است ، در این مراسم رییس سازمان جنگلها، رییس پلیس پیشگیری ناجا، معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست، جنگلبانان نمونه سراسر کشور، تشکلهای مردمنهاد حوزه منابع طبیعی و محیط زیست، فعالان حوزه رسانه، ورزشکاران، هنرمندان و پیشکسوتان منابعطبیعی حضور داشتند.

نظر شما :