توقف عملیات تصرف اراضی ملی در شهرستان بندرعباس
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بندرعباس از توقف عملیات تصرف اراضی ملی درمنطقه قادهار خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان؛روح الله وفاکیش گفت: شخصی بوسیله یک دستگاه بلدوزر بدون در نظر گرفتن اصل 45قانون اساسی ورعایت مواد1و2قانون ملی شدن جنگلها ،مراتع وآبخیزداری کشور اقدام به تخریب وتسطیح اراضی ملی به مساحت 1931مترمربع نموده که به استناد تبصره ذیل ماده55 قانون فوق بلافاصله از ادامه فعالیت در اراضی ملی جلوگیری بعمل آمد.
وی افزود: ارزش این اراضی بیش از 5 میلیون تومان می باشد.
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بندرعباس گفت : یگان حفاظت این اداره بصورت شبانه روزی و ایام تعطیل آماده دریافت وبررسی هرگونه اخبار درخصوص تخریب وتصرف اراضی ملی،قطع درخت وآتش سوزی از طریق سامانه1504یگان حفاظت می باشد.

نظر شما :