عملیات آبخیزداری حوزه ایلود شهرستان بستک با 20 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است
حامد احمدپور گفت: این طرح شامل سازهی مکانیکی سنگی ملاتی است که با ۶۹۰ میلیون تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی سال ٩٨ ساخته می شود .
وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را ٢٠ درصد اعلام کرد و افزود: تاكنون تجهیز کارگاه، جادهسازی و تأمین مصالح اجرا شده است .
احمدپور گفت: با احداث اين سازه آبخيزدارى پیشبینی میشود سالیانه ۱۴۸ هزار متر مكعب سيلاب مهار شود.
جنگلدار بستک هدف از اجرای این سازه آبخیزداری را کاهش میزان ورودی آب شیرین به رودخانه شور پایین دست، کنترل سیلاب، افزایش و تقویت سفرههای آب زیرزمینی، پیشگیری و کاهش اثرات خشکسالی و احیاء نخلستانهای پایین دست عنوان کرد.

نظر شما :