جانمایی بیش از 3 هکتار اراضی ملی تصرف شده در روستای مغ رحمت شهرستان سیریک

۰۸ مهر ۱۳۹۸ | ۰۷:۴۲ کد : ۹۸۵۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۳
جانمایی بیش از 3  هکتار اراضی ملی تصرف شده در روستای مغ رحمت شهرستان سیریک
سرپرست اداره منابع طبیعی وآبخیزداری سیریک از جانمایی بیش از 3 هکتار اراضی ملی تصرف شده توسط سودجویان در منطقه مغ رحمت شهرستان سیریک خبر داد.
 

سرپرست اداره منابع طبیعی وآبخیزداری سیریک از جانمایی بیش از 3 هکتار اراضی ملی تصرف شده توسط سودجویان در منطقه مغ رحمت شهرستان سیریک خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان هرمزگان؛ اصغر بیژنی گفت : در راستای صیانت از انفال و حقوق بیت المال و در جهت مبارزه با زمین خواری   ، بیش از 3 هکتار از اراضی ملی منطقه مغ رحمت در بخش مرکزی این شهرستان که توسط افرادسودجو و فرصت طلب تصرف شده بود واقدام به دپو مصالح نموده بودندجهت تعیین حدود اراضی ملی از مستشنیات جانمایی ودستور رفع تصرف از اراضی ملی و برگشت اراضی تصرفی به دولت صادر گردید.

وی افزود: پیشگیری از وقوع جرم اولویت نخست یگان حفاظت این اداره است ونیروهای یگان حفاظت این شهرستان به گشت زنی های مستمر و شبانه روزی خود در اراضی ملی شهرستان ادامه خواهند داد و در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو با آنها برخورد خواهند کرد

وی یادآور شد: به منظور جلوگیری از تصرفات اراضی ملی این اداره بصورت تمام وقت آمادگی لازم را در برخورد با متخلفین دارد وشماره تماس رایگان 1504 بصورت شبانه روزی آماده دریافت هر گونه خبر تخریب، تصرف، آتش سوزی و.... اراضی ملی در این شهرستان می باشد.


نظر شما :